25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bitenler ve alınanlar


Marc Levy'nin birbirinin devamı olan, Keşke Gerçek Olsa ve Sizi Tekrar Görmek kitaplarını dün gece bitirdim...Ara ara yüzümü gülümseten ,aşkın büyüsüylede gözyaşı döktüren, bu kadar güzel olucağını tahmin etmediğim bu iki kitabı çok severek okudum..Keşke Gerçek olsa kitabına geçen hafta başlamıştım, aklım kitapta kalsada hafta sonu yazlıkta olduğumuz için pek elime alamadım ve p.tesi günü bitirebildim .Gecesindede hemen Sizi tekrar görmek kitabına başladım.. Öyle güzel bir hikaye varki kitapta ,elimden bırakamadım ve bir solukta bitirdim....Yalın, su gibi akan ve akarkende içine çeken Mark Levy'nin bu kitaplarını çok sevdim.Buram buram aşk ve sadakat  kokan bu kitapları sizde okumak isterseniz Önce Keşke gerçek olsa kitabından başlayın derim..Çünkü Sizi Tekrar Görmek kitabı Keşke Gerçek Olsanın devamı:))

Keşke Gerçek Olsa'nın Arka Kapağı

Hastalarına hayat vermeye çalışırken kendini hasta yatağında derin komada bulan acil servis doktoru Lauren ,yaşam ile ölüm arasında sessiz bir mücadeleye girer..Annesi bile farkında değildir bu mücadelenin,servisin bölüm şefi olan hocası ise çoktan fişin çekilmesinden yanadır.Lauren " kendini" hastanede bırakıp sesine karşılık aramaya başlar,ulaşamadığı yer yoktur ama hiç kimse farkında değildir varlığının / yokluğunun..Ve bir gün ,artık başkasının oturduğu dairesinde yakalanır..İlk kez görülür ,duyulur olmuştur..Annesinin evini kiraladığı Arthur ,genç ve çok başarılı bir mimardır.Banyo dolabında Lauren'i bulmasını ,önce en yakın dostu ve ortağı Paul'ün bir süprizi olarak düşünür..Ancak Lauren 'in bir süredir gözlemlediği Arthur'la ilgili anlattıkları onu ikna eder ve Lauren'in var olma savaşına oda katılır..
Marc Levy'nin sinemayada uyarlanan bu çok satar kitabı (ki sinemalarımızda cennet gibi adıyla gösterildi)daha ilk sayfalarından başlayarak okuru kendine bağlıyor.Her anı bu sevimli ikiliyle birlikte yaşıyor ,duygulanıyor,çaresizliğe düşüyor,umutlanıyor,umutlarını yitiriyor ve büyüklere yazılmış bu masal için Keşke Gerçek Olsa diyorsunuz..

Sizi Tekrar Görmek Arka Kapağı

Geriye kalan kalbinizse mutlaka geri dönersiniz...
Marc Levy'nin aylarca liste başında kalan ve tüm dünyada milyonlarca satan romanı Keşke Gerçek Olsa'nın devamı niteliğindeki Sizi Tekrar Görmek ,ilki kadar süprizlerle dolu bir peri masalı..Başarılı mimar Arthur ile idealist doktor Lauren'in aşkları kaldığı yerden devam ediyor;hayalle gerçek arasında gidip gelen yaşamları yine San Fransisco'da kesişiyor.Gücünden hiç bir şey yitirmeyen aşkları bu kezde beklenmedik engellerle karşı karşıya..
Yaşam size 2.bir şans tanısaydı ,bunu sonuna kadar kullanmak için tüm tehlikeleri göze alır mıydınız?Marc Levy ,bu sorunun yanıtını ararken ,düşlerini yitiren çağımız insanına ,aşkın yüceltildiği bir güzelleme sunuyor..



Hafta sonu Tekirdağda yazlıkta olduğumu söylemiştim..C.tesi akşamı Tekirdağın merkezindeki Tekira alışveriş merkezine gittik..D&r ordada varmış..Marc Levy'nin iki güzel kitabını okuduktan sonra tüm kitaplarını alıp okumak istediğimden, Gölge hırsızı kitabının indirime girdiğini görünce hemen aldım. Başka kitaplarınada baktım ama bulamadım..Şansımı İstanbulda denerim dedim ve dün akşamda Marmara Forum D&R a gittik..Malesef ordada indirime girmiş başka kitabı yoktu..Herhafta can yayınlarının indirimli  kitapları değiştiği için belki önümüzdeki haftalar diğer kitaplarıda indirime girer diye biraz bekliyim dedim..Ama yine elim boş çıkmadım:))
Fernando Morais'in  Paulo Coelho 'nun yaşamöyküsünü yazdığı kitabını ve Cristina Comencini 'nin Yüreğimdeki canavar adlı kitaplarını alıp çıktım..



Bugün Kristin Hannah'ın Gece yolu kitabına başlıyorum..Bakalım bu kitap beni nerelere götürecek:))

33 yorum:

  1. Sevilcim bu güzel paylaşım için teşekkürler...o kadar güzel kitaplar varki,birbirimizle paylaşmadan bilemiyoruz..Bende hemen alıp okuyacağım bu iki kitabı..Bende sana Hande Altaylının Kapherengi adlı kitabını öneriyorum..eğer okumadıysan süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurşen ablacım hande altaylının bu kitabını duydum ama okumadım..alınacaklar listeme ekliyorum hemen:))
      seninde dediğin gibi çok güzel kitaplar var ,yeni güzel kitaplarda çıkıyor almaya doyamıyorum ama okumaya yetişemiyorum:))

      Sil
  2. Geçen gün bende Marc Levy-Gölge hırsızı kitabını almıştım canım sen beğendiğine göre bende diğer kitaplarını almam lazım listeme.
    İlk önce Gölge hırsızını okumam lazım tabi elimdeki kitabı bitirdikten sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok beğendim canım seninde beğeniceğini umuyorum..bu aksam okumaya baslıyacagım kitap bitince bende hemen gölge hırsızına başlıycam :))..aslında bugun baslıycaktım ama yazlıkta unutmuşum kitabı..

      Sil
  3. merak ettim kitapları, alınacaklar listesine ekleyeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu kitapları okuyunca marc levy'nin diğer bütün kitaplarını merak ettim.:)okudugunuzda beğeniceğinizi umuyorum..sevgiler..

      Sil
  4. Tam sevdiğim tarzda olan bu iki kitabı okunacaklar listeme ekliyorum canım.kitapla ilgili paylaşımların için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Tavsiye ettiğin kitapları not alıyorum, mutlaka okunacak:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı beğeniyle okuyacağımıza eminim canım..sevgiler..

      Sil
  6. canım sende hızlı kitap okuyanlardansın sanırım...
    valla bravo diyorum....
    bende dikkat bozukluğu var...
    hangi kitabı elime alırsam alayım kitabın ortasına geliirm sıkılırım sonra onu bi köşeye atarım unuuturum konusnu...
    sonra bida tekrar baştan....
    çok sinir oluyorum yaaaa....
    kansızlığa bağlı dikkat bozukluğum var :((
    sevgiler canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım eğer kitap beni içine çektiyse ister istemez elimden bırakamıyorum..seviyorum okumayı ama her kitabıda okuyamıyorum tabı bazıları sıkıyor ve devam etmıyorum..
      ah şu kadınların kansızlık sorunu:((bol bol kuru üzüm ye canım..annemlerin ben kansızken hazırlayıp içirdikleri bişey vardı onu öğrenir sana yazarım..kanszlık insanı halsizde bırakır ..çok geçmiş olsun şirinem..
      bu kitabı alıp okumanı yinede öneririm canım nekadar dikkat bozukluğunda olsa seviceğine ve elinden bırakamıyacığnı düşünüyorum..
      öpüyorum kocaman seni..

      Sil
  7. Ne güzel bir paylaşım... Sevilcim keyifle okumalar dilerim...
    Mutluluklarla kal...

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler Sevil okuyan birinden fikir almak çok güzel.İnşallah bulursun diğer kitapları da.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim size fikirlerime önem verdiğiniz için..sevgiler..

      Sil
  9. Ben de Gölge Hırsızı 'nı aldım . Elimde başka kitap var . O bitince okuyacağım . Güzel kitaplar almışsın . Gece Yolu 'nu çok severek okumuştum , keyifli okumalar canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım dün gece başladım gece yoluna..sadece 50 sayfa okuyabildim ama güzel kitap olduğunu anladım :))..öpüldün

      Sil
  10. http://cilginkalabaliktanuzakta.blogspot.com eski bir sahaf ve kitapçı olarak blog listenizde olmak isterim saygılarımla

    YanıtlaSil
  11. Ben o filmi izlemiştim :) hatta şimdi senin yazdığın kitabın konusunu okurken, "aa bunun filmi mi vardı" diye düşünüyordum ki sen zaten olduğunu söyledin :) e o zaman okunacaklar listesine eklendi bile, öneri için teşekkürler tatlıcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün akşam denize filmi indirmesini söyledim ..bende çok merak ettim aslında kitaptan sonra film genelde bana basit geliyor ama yinede merak içindeyim:))yorumundan güzel bir film olduğunu hissettim canımcım:))öpüyorum kocaman:))

      Sil
  12. aslında daha sık bloguna uğramalıyım.her gelişimde masamda kapağı açılmadan bekleyen kitabımı okuma şevki geliyor. elimdekileri bitireyim tekrar bir d&r ziyareti yapıcam zaten. Bu arada sen yazdıktan sonra panoradaki d&r a gittim ve can yayınlarının kitaplarından aldım ama yeni kitapların hiçbiri yoktu neredeyse. hiç satmayan eski kitapları depodan çıkarıp getirmiş gibiydi çok şaşırdım. öptüm seni canım umarım bugün bende bolca okurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap okuma arzusu uyandırabildiysem ne mutlu bana canım:))istanbuldada öyle ,benim gittiğim alışveriş merkezinde çok güzel ve çok kitap var ama başka yerlere baktığımda dediğin gibi hem eski hemde çok az kitap çıkarmışlar..sanırım bu d&rların büyüklükleriyle ilgili ..keyifli okumalar diliyorum canım öpüldün:)

      Sil
  13. Çok güzel bir paylaşım olmuşp sevilcim bende mutlaka okuyacağım bu kitapları.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Hemen notumu alıyorum çünkü hem yazlıktayım hemde kitap kurduyum desem yeridir.Sevgilerle,teşekkürler.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol bol kitap okuma zamanı ozaman canım:))sevgiler..
      iyi tatiller ..

      Sil
  15. senin zevkine güveniyorum canım. Okunacaklar listesine aldım bunları. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Merakla beklediğim yorum geldi:)yarın DR a gidecektim bu kadar güzel anlattığın kitapları almadan olmaz artık.indirim olayınada ayrıca bakıcam canım .benim gözümden kaçmış sanırım. Paulo Coelho da bayılırım neredeyse bütün kitaplarını okudum ama biyografi kitabı olduğunu şimdi öğrendim .sayende:)öpüyorum çok..Z.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tavsiyem indirimden kitap alıcaksan eğer sizin ordaki gidebildiğin en büyük d&r a git..herkeste aynı sıkıntı oluyor kimilerinde azcık ve eski kitapları koyuyorlar ama büyük d&rlarda secenek çok olunca güzel kitaplar bulabılıyorsun..poulo coelho yu bende beğeniyorum canım ve biyografisini görüncede hemen aldım..bende öpüyorum canım:)

      Sil
  17. Çok güzel bir konusu varmış bu "keşke gerçek olsa"nın. Mutlaka okuyacağım. 10 yıl kadar önce aağabeyim 3 ay yoğun bakımda yatmıştı bize tepki vermeden, uyandığında bu tarz bir şeyler de anlatmıştı hatta, hala hatırladıkça ürperiyorum, olabiliyor yani böyle şeyler aslında, onun için daha da çok merak ettim. Teşekkür ederim paylaştığın için bizlerle, mutlaka alıp okuyacağım.

    YanıtlaSil