9 Temmuz 2012 Pazartesi

Kömür limanı

Herkese iyi haftalar..
Sınavlı,doğumgünlü,düğünlü dernekli yoğun bir haftasonu geçirdim..Anlatıcaklarım birikti tabi:)Ama önce yarım kalan gelibolu gezimizle devam etmek istiyorum:)) C.tesi gecesi çok geç yatmamıza  rağmen denize girmek için pazar sabahı saat 8 de kalkıp ,10 dk.da evden çıktık..Kahvaltımızı denizde yapacağımızdan önce çarşıya uğrayıp simitlerimizi ve evde çay demlemeye zamanımız olmadığından da meyve sularımızı alıp yola koyulduk..Rotamız Fındıklı köyünden geçerek Kömür limanına gitmekti......Tarlalar calısan kadınlarla doluydu...Türk kadını gibisi varmı bilemiyorum..











Köye kadar yol çok güzeldi, manzaralarda öyle ..Köyün sonunda yol, topraklı, mıcırlı, daracık, kıvrımlı ve sonlara doğruda uçurumlu bir yola dönüştü..Köyü geçtikten sonra başlayan ve yaklaşık 5 km olan bu yolu ancak yarım saatte gidebildik ..Ama en son karşımıza çıkan manzara beni eritti diyebilirim..Masmavi ege ,tam karşımızdaydı..




















Koya indiğimizde, karavanlar ve dalış için gelen ekipler vardı..Genelde köylüye ait teknelerin bulunduğu bir koymuş kömür limanı..Çok acıktığımızdan ,buz gibi ve cam kadar berrak denize önce ayaklarımızı soktuk..Ahh ahh şimdi yine orda olmak isterdim..Eşimle biraz şımarıklık yapıp, biraz ıslandıktan sonrada o mavilik karşısında güzel muhabbetlerle ettik kahvaltımızı..Sonra kuzenimle birlikte ,boyamak için taşlar topladık sahilden..Ve sonra soğuktan zorda girsem bu seneki ilk deniz açılışımızı yapmış bulunduk:))Tabi vücut o soğuğa alışınca yarım saat kadar rahat rahat yüzüp ,kurumak için çıktık denizden..


Kururken eşimin eline uğur böceği geldi :))Ve ne kadar uç uç böceği, annen sana terlik pabuç alacak dediysemde uçmadı.. Bizde resmini çektik..:))Kuruyuncada hemen hazırlanıp Geliboluya geri döndük..Fazla kalamadık çünkü, yol bakım çalışması yüzünden bazı yerlerde yollar tek şeride düştüğü için, birde insanların pazar günü yazlık dönüşlerini hesapladığımızdan çok geç kalmadan İstanbula doğru yola çıkmak istiyorduk..Eve dönüp çantalarımızı hazırladık..Kuzenimde eşiyle izinleri bittiği için hep beraber, önce bizim yazlığa uğrayıp ordanda İstanbula gitmek için saat 2 gibi çıktık yola..Neyseki şansımıza 2 saat sonra Tekirdağda bizim yazlıktaydık..Kayınvaldem aç olduğumuz için bize birşeyler hazırlamış..Ordanda 1-2 eşyamızı aldıktan sonra başladı İstanbula gidiş maratonu..Dönüş trafiğine birde kaza eklenince normalde 1 saatte gittiğimiz yolu 2 saate gidebildik ..Güzel yerler gördüğümüz eğlendiğimiz keyif aldığımız güzel hafta sonumuz İstanbula dönüşümüzle son buldu....

52 yorum:

  1. cok severım gelıboluyu her seferınde duygulanırım ne guzel bır gezı olmus..bol fotolarla senlenmıs..kocaman sevgıler bende beklerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde çok sevdik geliboluyu..en kısa zamanda bende ziyaretine gelicem:))

      Sil
  2. canım benim objektiiifine sağlık...
    yakaladığın kareler harika...
    zevkle baktım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ..bendende sana kocaman sevgiler..

      Sil
  3. ayyyy harika yerler cennet gibi şahane
    içim gitti valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gercekten oyle canım cennet gıbı yerler..daha ne güzel yerler vardır bilmediğimiz..

      Sil
  4. bakir yerlerden,
    deniz çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  5. Canım yoğun ve güzel geçmiş haftasonun .
    Kömürlük limanı fotoğrafları çok güzel , deniz tertemiz . Gitmekle ne iyi yapmışsınız .

    Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sanada mutlu guzel haftalar diliyorum..bizde iyiki gitmişiz diyoruz:)gidilip görülmesi gereken daha çok yer var canım..bol bol gezelim:))

      Sil
  6. Keyifle geçirilmiş bir hafta sonu olmuş canım,her gününün böyle keyifli geçmesini diliyorum,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..:))keyifli hayatlarımız olsun insallah:))

      Sil
  7. HARİKA RESİMLER SEVİLCİĞİM...SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım..:)beğendiğine sevindim:)

      Sil
  8. Manzaraya ve denizin rengine bayıldım çok güzel yermiş.

    YanıtlaSil
  9. yanılmıyorsan ben burayı biliyorum ama kömürcü limanı adı ile. Belki de o zamanlar hatalı bilgiydi ismi. Dalış eğitimi almıştık burada. Bir daha gitmek kısmet olmadı ama çok sevmiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dalış için gelenler vardı zaten..bizde çok sevdik orayı..dalış yapmakta çok zevklidir sanırım.. ben biraz korktuğumdan bir türlü deneyemiyorum:))

      Sil
  10. Lovely photos & cute blog!
    I`m a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow my blog:-)
    Tatiana
    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you for your lovely comments. as soon as possible I 'll folowing you,

      Sil
  11. Manzara harika görünüyor Sevil ne güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz inşallah önümüzdeki günlerde ben de biraz kafa dinlemek için böyle güzel bir hafta sonu bulurum :)Sınava gelince ah ah inşallah istediğimiz gibi olur her şey diyorum çünkü senin de söylediğin gibi sorular çok oyalayıcıydı gerçekten, ben edebiyat mezunu olmama rağmen Türkçe beni zorladı, benim şansımdan galiba üniversiteyi kazandığım yıl da Türkçe zordu :)) Neyse tercihlerden sonra umarım yüzümüz güler sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bizim için gerçekten güzel bir hafta sonu oldu..güzel zaman geçirdik..umarım sen daha güzel hafta sonları geçirirsin..ben pek umutlu değilim ama inşallah güzel sonuçlar gelir canım:))

      Sil
  12. Simdi Memlekette olmak vardi, vede simit yemek:))
    paylasim icin tesekkurler canim

    YanıtlaSil
  13. Çook güzel bir gezi olmuş, resimler çok güzel insanın içini açıyor, hele de berrak deniz, harkulade:)

    YanıtlaSil
  14. severim oraları fotolar harika kendimi denize atasım geldi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederm bizde çok sevdik oraları..:)

      Sil
  15. dopdolu bir haftasonuymuş:)) fotoğraflara ve manzaraya bayıldım:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dopdolu geçti birazcık yoruldukta tabi:))beğendiğine sevindim:)

      Sil
  16. Deniz kareleri görmek içimi açıyor..blogun arkaplanı da öyle..
    Her yer HUZUR diye hayrıkıyor ana tema deniz olunca..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi yaşadığım huzuru size aktarbildiysem beğendirebildiysem ne mutlu bana:))

      Sil
  17. Resimler süper :)) Ordaymışız gibi..Çok güzel bir haftasonu olmuş..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize çok sevindim:)çok teşekkür ederim..

      Sil
  18. bütün fotograflar harika..offf off bırak yuzmeyı bakabılecegımız bır denızımız bıle yok ...Ankara dan olee hafta sonu bi yuzup geleyim demek imkansiz.. Bu arada ugur böcüğüne de bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraflarımı begenmene sevindim canım:))evet ankarada böyle bır sıkıntı var dimi bu biraz üzücü gerçekten:(( ..uğur böceğine bizde bayıldık bir türlü uçmadı eşimin elinden canım bizde en sonunda taşın üzerine bırakıp gidiyoruz artık biz dedik:))

      Sil
  19. Deniz olmayan bir memlekette yaşayıp bu resimlere bakmak içimi eritiyor resmen inanılmaz güzel:)) iyi eğlenceler güzel günler diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öznurcum istanbul ve çevrssinde deniz imkanının çok olmasın ragmen bu manzaralar benide eritti:))resimlerimi begenmene sevindim canım..teşekkürler..

      Sil
  20. fotolar gene süper. Bende tatildeyim kafa dinliyorum. Ben gelene kadar kendine iyi bak ben gelincede bakmaya devam et:)

    YanıtlaSil
  21. Sevilcim çok güzel yerler buralar denize bayıldım ne kadar güzel tertemiz.resimler harika. sınav kpss'yemi girdin nasıl geçti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım resimleri beğendiğine çok sevindim:))
      evet canım kpss ye girdim..ama yetiştiremedim..120 soru 120 dk ve türkçe soruları uzun olduğundan, matematik işlem yaptığından uzun suruyor..
      türkçe matematik yaptım yanı 52-53 soru yapmıştım hoca yarım saat kaldı dıyınce diğer bütün soruları okumadan işaretledim:((4 yanlısın bir doğru götürdüğünu göz önüne alırsak sanırım sıfırla cıkıcam sınavdan:((
      böyle sınavmı olur .. bana bi 1 saat daha lazımdı..etrafımda bu sınava giren çok kişi oldu herkes aynı seyden sıkıntılı malesef..Hayırlısı canım bakalım ne gelıcek sonuclar..sıfır gelırse bile şaşırmıcam::((

      Sil
  22. Bencede böyle sınavmı olur ya o kadar kısa süre.Hayırlısı canım inşallah senin için gönlüne göre sonuçlar çıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım bakalım hayırlısı neyse o olsun..

      Sil
  23. sevilciğim resimler o kadar güzel ki tatilimi yaptım ama o denizin maviliği berraklığı harika yengeç burcu olduğun belli kızımda yengeç buruşuncaya kadar yüzer tatili çok sever kım sevmezki değilmi sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize cok sevindim.. aslında denizi genelde herkes çok sever ama biz su grubu burçları birazcık daha fazla seviyoruz sanırım :))

      Sil
  24. Sevilciğim güzel bir tatil dönüşü galiba....Resimler çok güzel...İnsanın aklı hep tatilde kalıyor.Bende kaş tarafına gittim...Gerçekteen güzel yerler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafta sonu tatili dönüşü :))henüz tatile çıkmadık kısmetse ağustosta..:))Kaş tarafına hiç gitmedim ama methini çok duydum umarım birgün bizde gideriz..

      Sil
  25. manzara muthis nasil ozledim denizimizi.
    Dibimizde pasific okyanusu var manzara daglar yesillik harika ama tam anlamiyla Ulkemin guzel denizlerini sicakligini manzarasini veremiyorlar cennet derler ya vatana iste bundan olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünyada heryerin ayrı bir güzelliği var tabi ama kendi vatanımız kendi insanlarımız herzaman daha kıymetli..

      Sil
  26. Nefis bir hafta sonu geçirmişsiniz, fotoğraflara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  27. kömür limanının güzel olduğunu ve dalış için çok tercih edildiğini biliyordum...fakat fotoğraflar harika bayıldım buraya..inşallah gitmek kısmet olursa görmeyi çok isterim...

    YanıtlaSil