30 Temmuz 2012 Pazartesi

Tavuklu salata


Annemin günlerinde çok yediğim ,evlendikten sonrada çok yaptığım ,çay saati ve akşam yemeği sofralarına yakıştığını düşündüğüm, soğuk soğuk yenen bu salatanın yaz sıcaklarında çok güzel gideceğini düşünerek sizlerle paylaşmak istedim..Hem kolay,hem lezzetli olan bu salatayı umarım sizde beğenirsiniz..



Malzemeler

Göbek salata (benimki çok büyük olduğu için ben yarım kullandım)
1 adet  tavuk göğsü
salatalık turşusu
270 gr'lık pınar light mayonez


Yapılışı :Önce tavuğu tuzlu suda haşlayın ve soğuması için bekleyin..Bu arada göbek salatayı önce  ince ince kıyın, yıkayın ve kurutun ..
Daha sonra soğuyan tavuk etini ince ince didikleyin ,turşuları minik minik doğrayın.
Derin bir kasede tavuğu ,göbek salatayı, turşu ve mayonezi güzelce karıştırın isterseniz hemen tüketin isterseniz 1-2 saat buzdolabinda soğutarak servis yapın..

Arzuya göre tüm malzemeleri eksiltip çoğaltabilirsiniz..Afiyet olsun..




66 yorum:

  1. Kızımın çok sevdiği türden bir salata paylaşım için teşekkürler.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim yorumunuz için..sevgiler..

      Sil
  2. ellerinize sağlık
    gerçekten iştah kabartıcı duruyor

    YanıtlaSil
  3. yoğurtlu göbek salataya bayılırım
    en kısa zamanda tavukluda denicem sevilciğim ellerine sağlık harika görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavuk salataya cok guzel bır lezzet verıyor canım..beğenmene sevindim..:)

      Sil
  4. sevdiğim salatalardan biridir...
    harika görünüyor...
    ellerine sağlık canım...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. canım eline sağlık bu sıcak günler için sağlıklı ve hafif bir seçenek afiyetler olsun:)))

    YanıtlaSil
  6. Yine çok güzel bir tarif sevilim.Ellerine sağlık.Ben bu ara bu tariflere sadece bakabiliyorum yapamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım..olsund zaman bulduğunda beğendiklerini denersin..fırsatın olmazsada canının istediği bişi varsa söyle seve seve ben yaparım sana..:))nasılsa evde başka işimde yok:))

      Sil
    2. Sevilcim ne güzel bir teklif böyle söylemen yeter işyerinde yanımdaki arkadaşıma söyledim sevilim bana böyle böyle yazmış dedim:)Bu arada senin yorumlarına bloğumda cevap yazdım bir ara bakarsın sorularım var

      Sil
    3. :))çok sağol canım benim teklifim herzaman geçerli ..söylemen yeter:)hemen bloğuna kosuyorum:))

      Sil
  7. çok güzel olmuş
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Harika bir salata,soğuk soğuk ne iyi gider:)Ellerine sağlık canım,selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyor ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. uff tam yaz yemeği,akşama yapılır:)eline emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  11. Sevilcim harika görünüyor,ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık sevilciğim ama çok kötüsün karnım acıktı iftara daha çok var :( sahurda yapıp seni anıcam kocaman öptümmm :***

    YanıtlaSil
  13. çok güzel gözüküyor.ellerinize sağlık.elleriniz dert görmesi

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık Sevil'ciğim, ofisteyim ama inan çok tatmak istedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim..suan evdesındır hemen ışınlıyorum sana salatayı:))

      Sil
  15. ellerine sağlık cnm,bende deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  16. hımm tam benlik elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  17. ohhh nefissse...şu an annem içli köfte yaparken ben de senin tariflerini geçiyorum deftere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh annen içli köftemi yapıyor şuan..canım hemen size geliyorum aç kapıyı:))afiyet şeker olsun size..:))

      Sil
    2. hadi gel beklerim herzaman..:)

      Sil
  18. Nefis olmuş,tam yaz mevsimine yakışır bir salata .Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. Canım çok sevdiğim bir salatadır,aslında sevmediğim salata yoktur:)))Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlık canımm..nefis görünüyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Ellerine sağlık canım.
    Sevdiğim bir salata.Ben çoğunluğu yoğurt 1 kaşığı mayonez ile yapıyorum.
    Kilolar alıp başını gittiği için:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)bende bu yüzden lıght mayonez kullandım:))

      Sil
  22. Yaz günleri için ideal bir salata, benim hem light mayonez hem de yoğurt kullanmam lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada bir kalorili şeyler yemekten birşey olmaz:))kendi kendime hep böyle söylerim:))

      Sil
  23. sıcakda soğuk şeyler arıyor insan nefis olmuş deneyeçeğim kesin eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kardelen ablacım begenmene sevindim:)

      Sil
  24. tamda bu akşam nasıl bir salata yapsak diye düşünüyorduk ( : bu harika oldu gerçekten ( : çok lezzetli görünüyor. elinize sağlıkk çok beğendimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım beğenmene sevindim:)

      Sil
  25. çok güzel görünüyor canım ya, ellerine sağlık tavuklu salataya bayılırım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim canım begendiğine sevindim.:).sevgiler..

      Sil
  26. tamyaz günleri yenecek hafif bir yemek -salata olmuş. ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim canım teşekkür ederim..:))

      Sil
  27. Ellerine sağlık canım , nefis görünüyor .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Sevilciğim ellerine sağlık. Bu salatayı denenecekler listeme aldım .

    Çok harika bir salataya benziyor

    sevgiler
    Afiyetle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)biz sevdiğimiz için bize harika geliyor canım umarım sizde seversiniz..:))

      Sil
  29. Ben geçen gün aynı şekilde yanlız tavuğu ızgara yapıp koydum, öyle de güzel oldu. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmmm öylede güzel olmuştur eminim birdahakine bende öyle deniyim:))teşekkür ederim:)

      Sil
  30. bu zeklen hazirlanan salatayi bir an iftar soframda hissettimmmm:)

    YanıtlaSil
  31. çok severim bende

    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  32. Mayonezli salataları çok severim Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.. bende çok seviyorum :))

      Sil
  33. çok güzel ve besleyici salatalara bayılırım bir arkadaşım buna haşlanmış makarnada ekliyor

    YanıtlaSil