5 Temmuz 2012 Perşembe

iyiki doğdum:))


Bu sabah güzel notlarla uyandım..Eşim evin heryerine küçük güzel notlar yazıp bırakmış..en son notumuda bilgisayarımın kapağını açınca gördüm..çok mutluyum..
Bugün 30 yaşımı doldurup  31 yaşıma giriyorum..Kocaman 30 sene..Kendimi 16-17 gibi hissettiğimden , sanki o seneleri ben yaşamadım gibi geliyor..Oysa,eskiden 18 yaşıma biran önce girmek isterdim..Reşit olmak için..Reşit olunca ne oluyorsa:))Şimdiyse yılların hızlı geçmemesini istiyorum..Sevdilerimle sağlıklı mutlu olduğum daha nice güzel yıllar istiyorum...
Eşimin son süprizide şimdi geldi:))
Çilekli meyve sepetim:))




 

85 yorum:

  1. sevilcimm mutlu sağlıklı neşeli şanslı güzel yıllar... Bu arada daha 30 uz yaa dur sen hemen onuda bitittirdin ( bende 82 liyim ) ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım:))doğru diyorusun adım attığın yaş değil doldurduğun yaş söylenir dimi:))hep otuz kalsak olurmu acaba:))

      Sil
    2. olurr olur çokda güzel olur. Zaten 20 lere veda etmek zorladı beni..Zaman cok hızlandı oğluş büyüdü börtbuçuk oldu ben oldum otuz ... Benim etekler tutuştu =)

      Sil
    3. gerçekten zaman çok hızlı eskiden yavaştıda şimdilerde çok hızlı:)) ..ne güzel bir oğlucuğun var canım benim oda yok:))

      Sil
  2. Sevdiklerinle nice mutlu yaşlara Sevil:))))

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar dilerim, sağlıkla, huzurla, sevinçle dolu yılları tüm sevdiklerinizle bir arada geçirmeniz temennisiyle, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dileklerin için..:)

      Sil
  4. İyi ki doğdun:))Sevdiklerinle nice mutlu güzel yıllar geçirmeni dilerim:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:))

      Sil
  5. İyiki doğdun sen. Belki senin doğuşuna ihtiyacı olanlar var belki eşin belki dostun belki kızın belki oğlun. Senin içinde nefes alan birileri var bu dünyada. her ne olursa olsun kendi değerini unutma. Unutmaki değerini kaybetmeyesin. Doğmak gülmek gibidir. Her zaman gülmen dileği ile :) Cumarteside ben doğuyorum :) ama üzülüyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ne güzel bir yorum bu böyle çok çok teşekkür ederim..sanada iyi doğmalar canım:))niye üzülüyorsun ?

      Sil
  6. sevilciğim sevdiklerinle beraber nice yaşlara canım doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  7. İyiki doğmuşsun Sevil'cim sevdiklerinle sağlıklı,huzurlu,mutlu nice senelere.Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederimm..:))

      Sil
  8. Doğum günün kutlu olsun canım... aynı burçtayız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)) ne güzel.. sizin doğum gününüz ne zaman..

      Sil
    2. 14 temmuz canım sayılı günler kaldı:) tekrar nice mutlu yıllara... sevgiler

      Sil
  9. Ayyy ne kadar güzel, bayıldım. İyi ki doğmuşsunuz, nice mutlu yıllara inşallah,sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için :))

      Sil
  10. Doğum günün kutlu olsun canım. Çok mutlu bir ömür diliyorum;)

    YanıtlaSil
  11. Süprizler gercekten güzel olmuş .)) Allah sana ve sevdiklerine uzun ve sağlıklı ömürler versin .)) Mutlu yıllar dilerim .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süprizler benimde çok hoşuma gitti..ammiin canım..çok teşekkür ederim:))

      Sil
  12. Mutlu yıllar Sevil
    eşinle sevdiklerinle nice 30 senelere inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederim..:))

      Sil
  13. hala buyumedin kubra ile okula gittiginiz kadarsin cnm, hic degismedinde hep genc hep tatlisin
    dogum gunun kutlu olsun, iyiki dogmuşsun guzel prenses
    seni seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım selva ablam gözlerim doldu inan..zaman nasılda gecti böyle:((hiç unutmuyorum o günleri hafızamda derin derin kazılı o günler....çok teşekkür ederimm bende seni çok ama çok seviyorummm kocaman öpüyorummmm..

      Sil
  14. dogum gunun kutlu olsun. :)

    the-lizard-queen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. doğum günün kutlu olsun tatlım...
    nice mutlu yıllara inşallah...
    hep sevdiklerinle...
    senin gibi şeker birini tanıdığım için çok mutluyum...
    iyiki varsın canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederim..bu güzel yorumunla mutlu ettin beni..bende seni gibi bir şirineyi tanıdığım için çok mutluyum sende iyiki varsın canım..:))

      Sil
  16. canım sevdiklerinle nice nice mutlu sağlıklı yıllara.Yengeç burcu insanı ile çok iyi anlaşırım çok severim.Eşinde ne ince düşünmüş o çikolatalı çilekler nefis güzel oluyor tadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm arkadaşım çok çok teşekkür ederim..geneldede ince düşüncelidir kendileri ara ara mutlu eder beni böyle süprizlerle...gel bize birlikte yiyelim:))

      Sil
  17. yeni yaşın kutlu olsun, sağlıklı ol, mutlu ol.
    güzel sürprizlerin bitmediği nice yıllar dilerim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim bu güzel dileklerin için..:)kocaman sevgiler..

      Sil
  18. Yeni bir yaş sana huzur,mutluluk,sevgi,sağlık,bereket sunsun her daim..
    Sevdiklerin ve sevenlerin ile birlikte güzel ömürler seninle olsun..
    Doğum Günün kutlu olsun mutlu yıllar...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ammmiinnnn ... bu güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim..:))

      Sil
  19. nice mutlu yaşlara evli mutlu çocuklu;)

    YanıtlaSil
  20. Bu özel günümde güzel yorumlarınızla yanımda olup beni yanlız bırakmadığınız için,,güzel dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim ..iyiki varsınız..sizleri seviyorum..

    YanıtlaSil
  21. mupmutlu yaşlar canım =) nice nice yıllara

    YanıtlaSil
  22. nice mutlu yıllar Sevilcim.Hediyende çok leziz görünüyor.Mutluluk, sağlık dolu nice güzel yaşlara erişmeni dilerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için..:)

      Sil
  23. nice sağlıklı mutlu uzun yıllar dilerim canım.doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  24. iyiki doğdun ..hep SEVİLmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu güzel dileğiniz için ..inşallah hep sevilen biri olurum..

      Sil
  25. sevilcim doğum günün kutlu olsun..allah sana sevdiklerinle mutlu ve birlikte bir ömür versin..kurduğun cümleleri okurken kendim yazmış gibi hissediyorum geçip giden seneleri,sevdiklerimle daha uzun zaman geçirmek için daha uzun yaşları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn canım benim ..çok teşekkür ederim bu güzel dileklerin için..inşallah sevdiklerimizle daha çok uzun yıllar görürüz canım..

      Sil
  26. ne guzel surprizler hazirlamis esin nice mutlu yillara.

    YanıtlaSil
  27. Nice mutlu senelere , sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Iyi ki dogdun Sevilcigim...
    Saglikli, mutlu, neseli ve sevdiklerinle beraber gecirecegin nice yillara....

    cigdem&birkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiğdemcim birkancım çok mutlu ettiniz beni çok teşekkür ederim:))

      Sil
  29. Canım mutlu ve sağlıklı güzel bir ömür dilerim.
    Eşinin jesti gerçekten harika sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  30. nice senelere...:) eşinin süprizi çok hoşş:)

    YanıtlaSil
  31. Canım doğum günün dünmüş ama ben dün çok yoğundum ziyaretine gelemedim. Doğum günün kutlu olsun. Ailenle birlikle bir ömür çok mutlu bir hayat sürün inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımcım :))çok teşekkür ederim :))

      Sil
  32. İyi ki doğmuşsun, seni tanımışız, birlikte, hep böyle güzel konularda yazışarak, görüşerek nice nice yıllar birlikte olalım.

    YanıtlaSil
  33. çok teşekkür ederim canım bende iyiki sizleri tanımışım :))

    YanıtlaSil
  34. Sevilciğim nice sağlık ve möutluluk dolu yılları sevdiklerinle geçirirsin daha.. Eşinin de ince düşünceli olması çok hoş tabiki.. kim istemz ki böyle kutlamayı.Benim eşimde çok ince ruhludur, inşallah benim kızlarımda böyle güzellikler yaşarlar.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu güzel dilekleriniz için..:))Gerçekten erkeklerin biraz kadın ruhundan anlaması güzel oluyor..Allah inşallah kızlarınızı ,onlarıda sizide mutlu edicek hayırlı insanlarla karşılaştırır..

      Sil
  35. Nice mutlu,huzurlu,aşk dolu yaşlar dilerim canım doğum günün kutlu olsun;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.:))

      Sil
  36. nice mutlu yıllara canım doğum günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  37. Canim nice senelere diyorum, yuzun hep gulsun..esinle ailenle nice mutlu senelere sevgiler..

    YanıtlaSil
  38. doğum günün kutlu olsun canım,kaç yaşında hissedersen o yaşta ol,nice sağılıklı,mutlu yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
  39. Mutlu yıllar canım:) nice senelere....

    YanıtlaSil
  40. Nice seneler... Mutlu yillar!

    YanıtlaSil
  41. öncelikle size sağlık mutluluk ve huzur dolu nice seneler temenni ediyorum.blogunuzu izlemeye aldım.bende bir yengecim ama sizin gibi iyiyki doğdum demeyenlerden.bende beklerim ziyaretime

    YanıtlaSil
  42. çok teşekkür ederim güzel temennileriniz için..en kısa zamanda ziyaretinize gelicem:))

    YanıtlaSil
  43. biraz geç de olsa doğum gününü kutluyorum,
    sağlıkla,huzurla,güzelliklerle geçsin yeni yaşın!
    bu arada 5 Temmuz benim de evlilik yıldönümüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim:)...sizede eşinizle birlikte geçireceğiniz daha nice güzel yıllar diliyorum:))

      Sil
  44. sevilcim iyiki seni tanıdım.
    nice senelere tatlım.
    sağlık sıhhat huzur mutlulukla dolu seneler senin ve hepimizin olsun.
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))yüzün resimdeki gibi hep gülsün tastlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmm bende iyiki seni tanıdım..
      çok teşekkür ederim bu güzel dilekler için:))
      kocaman öpüyorummmm...

      Sil
  45. nice seneler sağlık ve mutlulukla sevgiler

    YanıtlaSil